۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۹:۵۳

حسنوی در نشست خبری:

نفت تهران مقابل ذوب‌آهن غفلت نمی‌کند/ بازیکنان ذوب‌آهن اعتماد به نفس ندارند

نفت تهران مقابل ذوب‌آهن غفلت نمی‌کند/ بازیکنان ذوب‌آهن اعتماد به نفس ندارند

اصفهان - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: نفت تهران مقابل ذوب‌آهن غفلت نمی‌کند و به دنبال پیروزی مقابل این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین حسنوی عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم نفت مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور با بیان اینکه نمی‌توان بازی دو تیم را پیش‌بینی کرد، اظهار داشت: اتفاقات دو بازی قبل ذوب‌آهن مقابل راه‌آهن و همچنین نفت تهران مقابل سپاهان نشان داد که نمی‌شود دیدارهای فوتبال را پیش‌بینی کرد و اتفاقات در آن بسیار تاثیرگذار هستند.

وی افزود: دیدار با ذوب‌آهن یک مسابقه سخت و حساس برای ما به شمار می‌آید و با توجه به اینکه این مسابقه در جام حذفی برگزار می‌شود، دیدار سختی به شمار می‌رود اما ما تلاش می‌کنیم که فوتبال خوبی از خود به نمایش بگذاریم زیرا همواره مقابل تیم‌های بزرگ خود عمل کرده‌ایم.

مربی تیم نفت تهران با بیان اینکه ذوب‌آهن تیم بزرگی برای فوتبال ایران و آسیا به شمار می‌رود، تصریح کرد: این تیم، تیم باشخصیتی بوده و همواره فوتبال خوبی از خود ارائه می‌کند و در سوی دیگر ما نیز به دنبال فوتبال خوب و پاک هستیم و اگر بازی‌های ما با تیم‌هایی نظیر پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد را بیینید، متوجه این مسئله می‌شود.

وی با اشاره به شرایط نفت در رقابت‌های جام حذفی گفت: در هر صورت اگر بتوانیم از دیدار با ذوب‌آهن پیروز بیرون بیاییم، جام حذفی را بیشتر جدی می‌گیریم و امیدورم که در بازی فردا بتوانیم کیفیت خوبی از خود ارائه کرده و غفلت نکنیم زیرا در بازی رفت، غفلت کرده و از ذوب‌آهن 3 گل دریافت کردیم.

حسنوی در پاسخ به سئوالی پیرامون دلایل مشکلات اخیر ذوب‌آهن و نتایج این تیم تصریح کرد: ذوب‌آهن یک تیم باشخصیت به شمار می‌رود و بازیکنان خوبی نظیر مهدی رجب‌زاده، قاسم حدادی‌فر و مسلمان را در ترکیب خود دارد که هر یک در یک تیم می‌توانند مفید باشند.

وی افزود: به نظرم مشکل اصلی این تیم، مسائل روحی بازیکنان است زیرا آنها اعتماد به نفس لازم را ندارند و به همین دلیل است که فوتبال خوبی از خود به نمایش نمی‌گذارند؛ از سوی دیگر ارتباط بین مربیان با بازیکنان نیز هنوز به خوبی برقرار نشده است.

مربی نفت تهران در مورد اینکه کی‌روش لیگ را می‌بیند یا خیر، اضافه کرد: به نظر من کی‌روش لیگ را می‌بیند و بارها به ورزشگاه آمده و بازی‌های ما را دیده‌اند اما به نظرم با توجه به اینکه وقت زیادی نداریم، شاید کی‌روش ترجیح می‌دهد به بازیکانی که آنها را می‌شناسد اعتماد کند.

وی اضافه کرد: دستیار کی‌روش در صحبت‌های خود اعلام کرد که بعد از این دو بازی 50 بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شوند و مسافران نهایی جام جهانی در آنجا مشخص می‌شوند.

 

کد خبر 2171474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha